فارسیfa Englishen
تلفن:07633665068
ساعت کاری

شنبه-چهارشنبه7:30-14:30پنجشنبه7:30-13

آدرس

بلوار رسالت،ساختمان بنیاد واحد226-228

شرح پروژه

برج آبان

این برج در زمینی به مساحت 4 هزار و 30 متر مربع و با زیربنای کل 16 هزار متر مربع در حال احداث میباشد، برج آبان پروژه ستاره کیش شامل یک بلوک و 85 واحد آپارتمان مسکونی زیبا و شیک میباشد، واحد های مسکونی این برج از امکانات مطلوب رفاهی و امنیتی برخوردار است.

واحد برج آبان ستاره کیش در 11 طبقه بالای همکف در قطعه 80 ستاره کیش قرار گرفته اند و طبقات آن تیپ است.

نکته قابل توجه در این برج طراحی اسکلت فلزی همراه با دیوار برشی است. معمولا در ساختمان های مرتفع یا برجها از اسکلت فلزی استفاده می کنند چرا که ساخت اسکلت بتنی برای چنین سازه هایی دشوار و بسیار زمانبر است.

زلزله یک عامل مهم در طراحی سازه است، بدین صورت که هم سیستم بتنی و هم سیستم فلزی را می توان برای مقاومت های مختلف طبق زلزله طراحی نمود، که هر دو نیز به صورت مختلف در زلزله عمل می کند؛ در حقیقت زلزله عامل مهمی در طراحی صحیح سازه است.

در این برج از هر دو مزایای سازه ای استفاده شده است. سازه اصلی ساختمان فلزی طراحی شده همرا با دیوار های برشی برای مقام سازی بیشتر اسکلت. سازه های فلزی به علت امکان مونتاژ اسکلت قبل از نصب و لزوم اجرای همزمان و بدون وقفه اسکلت، در مقایسه با سایر سازه ها از سرعت عمل بالاتری برخوردار است. ستونهای فلزی به خصوص در ساختمان های بلند مرتبه در طبقات پائینی ابعاد کوچک تری نسبت به اسکلت بتنی دارد. و به دلیل قرارگرفتن پارکینگ در طبقات زیرین این یک مزیت محسوب می شود.

دلایل متعدد برای احداث این برج ها در این منطقه فاز صدف وجود دارد که از اصلی ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

شهرک صدف به دلیل قرار گرفتن در قلب جزیره کیش از پوشش گیاهی مطلوب برخوردار است و امکان دسترسی آسان به دریا و آب های نیلگون خلیج فارس و قدم زدن در سواحل را برای ساکنان فراهم می آورد.

ابن شهرک محل سکونت بسیاری از سرمایه گذارانی است که در جزیره کیش در حال تردد هستند.

زمانی که وارد جزیره کیش می شوید اولین منطقه مسکونی بعد از خارج شدن از فرودگاه شهرک صدف کیش است و فاصله اندکی تا فرودگاه دارد.

جزئیات پروژه

محل
هرمزگان _ جزیره کیش
مساحت
16000 متر مربع
وضعیت
تکمیل شده 1401
وظایف شرکت
نظارت بر اجرا